anneci-23 Ftmn123- canım daha erken değil mi gebelik için daha döngün başlamadı çünkü fotoğrf çok net değil bu arada ben göremedim
anneci-23 Ftmn123- bence çok erken yapıyorsun yine sen bilirsin tabiki daya yumurtan çatlamadan gebe kalma ihtimali çok düşük bu arada kaç yaşındasın
anneci-23 Ftmn123- canım maalesef ben silik çizgi de göremiyorum bunda dediğim gibi çok erken yapıyorum kendini yorarsın böyle
anneci-23 Ftmn123- canım olma ihtimali çok düşük ama senin yumurtlama günün daha 7 eylül öncesinde olsa bile regliden önce öğrenmen çok zor ihtimal
anneci-23 Ftmn123- bu çok normal çünkü doğurganlık zamanın ilişkide olma günlerin geldi altın günler diyim sana bu zamanları güzel değerlendirmek senin elinde