Merhaba arkadaşlar eylül sonu gibi gözküyor doğumum bende 5+4 haftalığım oğluşum 3.5 yaşında ikinci hamileliğim ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.. küçük olduğu için bende 15 şubata randevu aldım o zaman görücem inşallah... henüz hiç ultrasona girmedik 🙈