Ayca91 KbraHumalAlp karnim degilde bebegin oldugu kisim arada agri oluyo kisa sureli.. sadece bu aksam fazla yedim yada üsüttüm mü neden bilmiyorum gogsumun alt kisminda bicak saplanr gibi bi agrimm var hala uyuyamadim o yuzden 😓
Dlygrtl Merhaba bizde 7+0 olduk 6 haftada kalp atışını duyduk😊😊 daha önce düşük olduğu için sabah akşam progestan kullanıyorum
Ozgecaann Gulay22 merhaba bana progestanı fitil olarak verdi emilimi daha fazla oluyormuş sabah akşam fitil 🤭 daha önceden vir düşük bir kürtajım vardı önlem amaçlı verdi bana her ihtimale karşe 3. Ayın sonunda bıraktırıcak duruma göre şuan 9 haftalığım
KbraHumalAlp Ayca91 benim de karnım burar gibi arada yerleşir falan onun için diyorlar bilemedim evet üşütmüşsün sen
jrarya Beybisi çok sıkıntı verici bişey ama bulantıya tercih ediyorum şuan hazırsızlığı😌 benim 8 ve 9 da bulantım oldu 10. Haftaya girdiğim gün bıçak gibi kesildi çok şükür inşallah tekrarlamaz 💃🏻
prmmom Songulcicekkk Songulcicekkk aynen arkadaşım şimdi her tartıya çıktığımda yarım kilo almış görüyorum kendimi
zeyolin Ayca91 yaa bende de çok fena gaz problemi var gaza sıkışıyorum resmen ve çıkmıyorda bugün keseyi görmeye gittik gaz yüzünden karından göremedi doktorum vajinal bakıp gördü 😂
Ayca91 zeyolin hahah bol su icseydinn gitmeden onceee.Bence bidaha alttan muayene ettirme ulstrasonla ugrassin bulsun.. kac haftalikti sizin
DeryaSalih Kızlar 6+4 olmam gerekiyor ama ultrasona göre 7+2 yim önde gidiyoruz sanki 😀 Pazartesi günü kalp atışı göründü