Ben de bugün 9+5 oldum kuzular ama bir sorun çıktı 3 gün önce kanamam oldu plasenta aşağıdaymış onun için yayıyorum sürekli. Bu yüzden çocuğunu kaybeden yokmuş ama benim yine de hevesim soldu hergün bebek şeylerine bakarken kaç gündür bakamıyorum heveslenmemek için. 🤦🏻♀️ Allah bütün hamilelere bebeklerini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏