Merhaba bende bir saat sonra tam 9 haftalık olucam 😂 kalp atışını 6+4 te duyduk çok şükür hemde sat tarihime göre değil keseye göre tarih verdi geç döllenmeymiş .. korku içinde pazartesi gününü bekliyorum kontrolüm var haftada bir gelsem nasıl olur diye sorucam sizce ne der? Daha önceden bir düşük bir kürtajım var inşallah bu sefer sağlıkla kucağıma alırım 🙏