Zeynep93 6 Haftalığız biz. Kalp atışını dinlemek istediğimizde dinletirler ama bebek için zararlıymış. Bi araştırın derim.
Nrcnkdlk2017 Seyma46 bnde senden 1 guncuk ondeyim canim ama bndede sertlesme filsn yok bide kseyi bebegini gordnmuuu canim ?
busroren +Bende 6+4 eylül annesiyim inşAllah😇 5. Haftada keseyi 6. Haftada kalp atışlarını gördük🙏🏻 Allah hepimizin yardımcısı olsun
Eymirinannesi Bizde Eylül sata göre 8gün gerideyiz yarın inş bebeği ve kalp Atışını görcez. Rabbim hepimize nasip etsin
Nildemir Selam 🙂 biz de 7 haftalık olduk ama bende hiç bir belirti yok kaşık ağrısı dışında 😒 korkuyorum.. cumartesi kalp atışlarını duyucağız inşallah🙏🏻🙏🏻
Asmnkrk Seyma46 bende 8+3 eylül annesiyim benimde belirtim hiç yok denilecek kadar az sadece bazen kokulardan midem bulanıyor okadar korkuyorum bende
MerveArslan Nrcnkdlk2017 keseyı gordum bebek henuz yok 😊 cuma gunu kontrolumuz var kuzum ınsallah sorunsuz atlatırız
Mucizeninannesi Biz de 4+1'iz 😊 bugün net sonucu aldim. Ama bana şaka gibi geliyor. Inanamiyorum bir turlu... Bekledigim baska birinin olsa daha fazla heyecanlanirdim. Cok istiyordum, Tup bebek yontemiyle hamile kaldim belki de ondan bilemiyorum. 😊
Seyma46 Nrcnkdlk2017 yok maalesef görünmedi 1500 olmadan görünmezmiş zaten. Ben gittiğimde 508di daha. Bu cuma tekrar gidicem bakalım inşallah görürüz 😌