jrarya al bendende o kadar canm normalde çok yemek yiyen biriydim ama o zaman böyle şikayet yoktu tam tersi hiç kilo almazdım metabolizma baya hızlıydı şimdi birden durumlar değişince insan ister istemez böyle mi devam edecek diyor tabi he şeyin başı sağlık ama insan alışmadık bi durumla karşılaşınca ister istem ez stres yapıyo tatlı telaşlar tabi😇🙂