Haticekckylmz Bi hayirli aksamlarda bizden 9+1olduk bugun bebeğim benimle ayni gun dogacak bi aksilik olmazsa 😍😇🤗 eylul 6 ❣
jrarya Haticekckylmz aramızda 1 gün var zaten 🙆🏻 sizide doktorunuz bir ay sonraya mı kontrole çağırdı 26 şubatta gidicez biz ikili test olucak hem😌 ama 15 günde bir gitmek güzeldi şimdi bi ay beklemek zor gelicek 😞
ZeynepetinGecekuu Bende 5+6 keseyi gördük fakat daha kalp atısını duyamadık bu hafta gideceğim inşallah duyarız
Haticekckylmz jrarya jrarya canim benim biraz riskli 2dusugum oldu bu 3. Gebeligim 22ocakta gittim enson 5subatta cagirdi 1hafta 2hafta arayla gidiyorum suanlik
Beybisi 6+haftalarda duyulur ancak, benimde 3.gebeliğim 6+2deyim pazartesi duyacağım bende kısmetse istanbuldanım.
jrarya Beybisi duyduk biz kalp atışını 9 haftamız bitiyo yarın ikili test için gitcez artık şubat sonu o zamana kadar randevumuz yok 😞
Alievabl Benn 💕👼🏼 3 haftadayiz. Bi sorunumuz var doktora gittik gec dollenme olmus hala rahime tutunmamis bebeyim ((
Dilncan Minimini04 ufbus010315 benim adetim 30 günde bir oluyor normalde 16.günü yumurtlama olması lazımmış ama 12.günü yumurtladım ve ertesi günü çatladı demekki adet günü hesaplaması yumurtlama hesabını pekte doğru göstermiyormuş boşu boşuna 9 ay öyle denedim inşallah ikimizinde yakın zamanda kucağı dolar 🙏