sultanylcnkya merhaba. Bebeğimde şuan hiçbir sıkıntı yok. Bütün gelişimleri gayet güzel ilerliyor. Doktor kontrolündeyiz 3 ayda bir bazı bölümlere gidiyoruz. Bize o kadar kötü şeyler söylediler ki hangi birini söyleyim size bilemedim zeka geriliği, gözde görmeme ihtimali, ağır derece epilepsi, kas rahatsızlıkları, solunum yetmezliği olabilir dediler tabi bunları en acımasız şekilde söylediler. Hatta bu çocuğa ümit mi besliyorsunuz dahi dediler aldırmam için baskı yaptılar ama çok şükür 🙏🏽