ireyll_ bizim gebelik sürecinde bebeğin gelişimi haftasında ve sorunsuz ilerledi 39. hafta normal doğum oldu sonrası için bizede ağır engelli olabilir denmişti ancak çok şükür hiç bi sorun yaşamadık. yaşında yürüdü emekledi yeme içme de yutkunmada problem yaşamadık. konuşma şu an ufak ufak var dili tam çözülmedi o da normal deniliyor