sultanylcnkya plesantal yetmezlik vardı bebek beslenemiyordu. Rahim damarlarında çentik olduğu için aslında kan sulandırıcı kullanmama rağmen yetmiyordu. Amniyon sıvısı 2 cm oldu aylarca hastanede yattım bebek ölecek denildi. Zaten gelişimi çok geriydi beslenme olmadığı için elhamdulillah sadece Allah’a sığındım ben en büyük hekim oydu nihayetinde. Doğum yaptım bebeğim düşük kilolu doğdu 1400 gram küvezde kaldı 2 ay ama şu an sağlıklı kilo toparlanınca verdiler bana