cuban
sade soda can yoldaşım oldu bu dönemde, halsizlik ve uyku o kadar fazla ki eşim anneme mesaj atmış korkusundan “ anne bugun bütün gün uyudu nerdeyse bir problem yoktur dimi” diye 😂yani demem o ki forumdan da okuduğum kadarıyla herkes aynı şeyleri yaşıyor normal bence