Sevgiiss Yok daha hiç vermedim yarın vermeyi düşünüyorum
1Ogretmen_anne iyi bakalım hayırlısı olsun bense haftaya kese görmeye gideceğim 😄
isimsiz19 evet ilk haftalara göre bu hafta biraz hafifledi
Mineldeva0 benim hala var ya
8+3 haftalık ama karnım belirgin leşmeye başladı yavaştan sizlerde de öyle oluyor mu