Pemberuya 1Ogretmen_anne ay selam ben bugün gittim ama kese oluşmamış çok erken dedi acilden kan almışlardı yarın kadın doğuma gel demişti gittim ama 🙂 5 Mayıs falan gösteriyor doğum
isimsiz19 1Ogretmen_anne evet 7+3 olucaz bu gece 5. Hafta kese gördüm 6+2 kalp atışı ve bebek 8. Haftada kan sonuçlarımı götürücem ve bebişimi görümcem inşallah
1Ogretmen_anne Pemberuya Evet bizim için çok erken ben 6 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum kalp atışı falanda çıkar daha iyi olur gibi
Deletedmom_8793 1Ogretmen_anne başladım Regenesis Max kullanıyorum 4+6 iken gitmiştim doktora keseyi gördük 6+1 de gittim bebeği gördük bir daha gitmedim 9+3 de gideceğim
Mineldeva0 isimsiz19 ay aynıyız bende 7+4 kafamda hep bir soru bahar bebişlerine nasıl alışveriş yapılır uzun mu kisa mı siz araştırdınız mı ?
2kizanne 1Ogretmen_anne merhaba benimde 3 Nisan görünüyor ama sezeryan olacak için daha erkende olabilir suanlik iyi gidiyor 4 Eylül’de gidecem insllah 9+6 oluyoruz şuan 8+5 yiz
1Ogretmen_anne 2kizanne Benimde normalde 4 Mayıs ama sezeryan olacağım için Nisan sonu olur büyük bir ihtimalle