Burcu81- hiç korkma Rabbim hayırlısını versin ben bahsettiğim anksiyetemden dolayı normal doğurdum bir çok arkadaşımın ilk doğumu normal ve gerçekten zor geçti alttan dikiş var ve iyileşmiyor oturamıyorsun bile sonra onlar ikinciyi yaptı bebekler dönmedi sezeryan oldular ve hepsi aşırı memnun kraliçe gibi girdik çıktık sonrasında ağrı ilaçla geçiyor dediler ki normaldeki sancıyı kesecek ilaç yoktur herhalde