Burcu81- ayy hiç korkma korkulacak ağrı sızı olmuyor sadece bebişi karnından çıkartırken çekiştirmeleri hareketleri hissediyorsun acı ağrı sızı yok hiç korkma zaten çok kısacık sürüyor ilk doğumumda annemle görümcem kantinde bir çay içene kadar ben doğumdan çıktım 😄sonrasında ağrı illaki oluyor ama ağrı kesicini ihmal etmiyorlar ben meme ucu yarasından daha çok korkuyorum mesela 😄