ValideSultan sonuçta ameliyat oluyorsun her ameliyatın komplikasyonu var, çocuğa desteksiz tek başına bakmaya çalışıyorsan ilk 1 hafta çok zor geçiyor herkesin acıyı kaldırma eşiği farklı süt verdiğim çocuğuma ağrı kesiciyi dayayıp dayayıp sütümü vermek istemem sizinki de tercih meselesi, bazılarının sezeryanı çok kolay bişeymiş gibi aksettirmesine inanamıyorum yani, her doğumun kendi içinde artısı eksisi var benim de vajinal doğum yapıp ameliyathaneden yürüyerek çıkan arkadaşlarım var epidural ile prenses doğum yapan da çok, ben şimdi onlara kraliçelik bu mu diyeyim 😀 ikisi de yerine göre zor, içinden bir canlı çıkıyor