Burcu81- buna kendin karar vermelisin. Kendi karakterine göre diyeyim ben mesela sezaryen olursam asla Spinal yaptırmam genel anestezi çünkü kendimi biliyorum bilincim yerimde iken benim kontrolüm dışında hareket edilmesi ciddi stres sebebi tansiyonum yükseliyor bu da kanamayı ciddi anlamda etkiler. Normal doğum çok zor ama kontrol bende olduğu için ilkinde normal dogurdum şimdi Rabbim nasip ederse ikincisinde de normal doğurmayı düşünüyorum ama olur da bebek ters gelirse kesinlikle genel anestezi tercih ederim