Nezahatozen _eda8 hemde nasil şuan hala ağrıyor doktorumun onayı gerekli ona da yarın gidicem disim için de randevu öyle zor ki bakalim ne yapıcaz
rabisylmzz _eda8 17 haftaya 1 kaldı benimde 😁 temmuz sonu 2.ci oğlum geliyor allah kısmet ederse doğumum Ağustos gözüküyordu ama sezeryan olucağı için temmuz sonu dier oğlumda 29 temmuzda doğmuştu aynı gün olursa şaşırmam 🙈
DiDem123 FHKK tetenoz 20. Haftada oluyo cnm. Bide benim 3. Doz. Yani ilk iki dozu ilk hamileliğimde oldum. Nisan çok geç değilmi. Yanlış anlama ama bi araştır istersen 😳
FHKK DiDem123 Canım benim sağlık ocağı doktorum daha önce vuruldun mu diye sordu okulda olmuştum tek doz yeterli o zaman dedi o yüzden o tarihte olabilir mi ? ☺ Birde acıyor mu ağrısı falan oldu mu
DiDem123 FHKK olabilir canım onu ilk doz olarak saymıştır ozaman. İkinci dozdan devam etcekler. Evet ağrıyo valla. İlk doz berbat ağrıyodu. Resmen komalık oldum. Diğer ikisi okadar değil.
Caqlasu _eda8 18+4 üm bende. Seninle aynıyız daha önce de konuşmuştuk 😊😊😊 Kızımız olacak inşallah çok şükür herşey çok güzel gidiyor evde sıkılmam haricinde 😀😀
Melisa035 _eda8 _eda8 18+5 'teyim bende oğlum olacak allah kısmet ederse... Doktorumda 11 ila 26 temmuz arasında kendini hazırla o süreçlerde gelebilir aksi durum olmazsa dedi 😍😍🤰🏻