mucizebebegimmm Hastanede kaşık icin yonlendirme yapiliyor ama sadece kolostrum süt geliyor azıcık. Cocuga bir anda ister istemez kontrolsüz veriliyor. Bazıları akıs azdı sarilik olur diye korktum vermedim demis ama bir bebek sarilik olacaksa orada tek etken beslenme sekli olmaz beslenme sureleri de onemli. Her bebek belirli bir sarilik durumu yasiyor neredeyse siz 15gun boyunca Sık sık beslediğinizde bu degerleri normal sinirlara getiriyorsunuz. Bir bebegin ilk dogdugu hafta midesi bir misket kadar, cabuk doyup hızlı acıkıyorlar. 2. Haftadan itibaren ancak verimli emme durumu oluyor o yuzden az akışla kendi ritminde emmesi en dogrusu. Ne kadar emecegine bebek karar veriyor vucut da onun istegine gore uretiyor