Bugün çocuk doktoruna kontrole gittik, doktora sağdığım sütü biberonla veriyorum dedim kaşıkla ver reddeder seni dedi. Ama 11 günlük bebem kaşığı almıyor yani katiyen mecbur biberona çok yönelmeden devam edeceğim. Mememi reddetmesin diye ucu olmayan göğüsümü de veriyorum iki gündür çok açsa alıyor ama bazen de almıyor. Cidden ben kızıma ayak uydurmuş oldum 😅