23 gün önce doğum yapmış taze anne olarak yazıyorum. Ben doğumdayken hemşireler kaşık biberon önermişler geldiğimde bebeğime içiriyolardı fakat çok zor içirmek üstü hep mama oluyor zor oldu bende daha o akşam avent kolik biberona geçtim çok rahat ettim. Bebeğimde meme reddi olmadı hala hem emziriyorum hem mama veriyorum çok şükür🌸