mucizebebegimmm 10 günlük bebeğim şuan deneyimlerimi yazmak istedim, hastanede memeden emdi ama emme refleksi çok azdı ona rağmen kaşık ya da biberon istemediler. Eve çıktığımızda da bir süre enjektörle vermeye çalıştım. Bir göğüsümde uç yok onun için silikon uç aldım ama onu da almadı bebeğim. Enjektörlede bir kaç gün sonra almadı yutmadı yani. Sağım yapıyordum zaten mecbur biberona geçtim. Aventle çok zorlandı bebeğim. Yavaş akış olması güzel bir durum ama bizim sarılık durumumuzda beni çok tedirgin etti ve bebeğim meme reddi yapmadı memeden daha hızlı geldiği için. Sağma makinem lansinoh içinde minik biberonlar gelmişti, onunla verince daha rahat emiyor ve memeyi yine reddetmediği için şuan bir meme bir biberon şeklinde gidiyorum. Kaşığı aldım ama o gelene kadar biberonla devam ettiğimizde deneyimleyemedim. Bu süreç biraz deneme yanılma anladığım kadarıyla, çünkü çok araştırıp en çok avent önerildi diye onu aldım ama bizim gibi çok emmesi gereken dönemlerde bebeği bence aç bırakıyor. Gaz yapmıyor belki, meme de reddetmedi ama doyamıyordu yani. Bebeğinizin emme refleksine göre hareket etmenizi öneririm taze anne olarak, deneyimli anneler neler söyler bilemiyorum tabi 🥹🥹