EsoMom_ 27+3’üm geçen hafta gittiğimde tam 1 kiloydu oğluşum 😍 İlki sezeryan ama bunu ssvd denesem mi diye aşırı kararsızım, o sebeple doktorumla gün konuşmadık akışına bırakmak istediğimi söyledim oda tabi ki dedi. Sezeryan isteseydim 15 kasım gibi almam gerekiyor dedi, ama ben doğum kendi başladın istiyorum ssvd olmasa bile gelişimini tamamlasın ve sonrasında olacaksa sezeryan olsun. Kızımdada öyle olmuştu normal başlayıp sezeryanla bitmişti hikayem, ama aşırı heyecanlıyım 🥲 İnanılmaz yani ilk gibi.. Sadece daha hiçbirşey almadık buda bence tecrübeden kaynaklı, ilkinde yaşadığın heves ve heyecanı ikincide tecrübeyle yaşadığın için acele etmiyorsun 🥲