29 haftalik oldu bugün benim 2.gebeligim geçen hafta doktor kontrolünde bebeğim tam 1 kgydu 😊 ilkinde normal dogum olmuştu 2.sindede bi terslik vs olmazsa inşallah normal olucak 19 Kasım dedi doktorum tarih olarak ama ne zaman isterse o zaman gelir tabi 😍hazırlık olarak zaten büyük esyalari bebek arabasi vs ablasindan kalanlar var kiyafet alicam sadece onun dışında bez ve islak mendil stogu yapmam lazim bu sefer 2.si diye sanırım daha rahatım 🥲