Kalbim_ EsoMom_ ben de aynı öyle her hafta gidip görmek istiyorum ama ayda birdi şimdiye kadar rutin kontroler 🥰
Ehjfjsjs EsoMom_ 28 haftalık olduk bugün 6 Eylül’de kontrolüm var en son 24+4 de gitmiştim 740 Gr demişti canım bakalım haftaya cumartesi ne diyecek. Sezeryan günü almadık daha ama chatgbt sordugumda 3-4 Kasım diyor sanırım öyle olur :)
Ehjfjsjs EsoMom_ evet canım.sezeryan oğlumu 38+4 de almıştı doktor senin dediğin haftada alır ikinci olunca bide :)
Kalbim_ EsoMom_ bakalım 1 gün sonra randevum var 2 haftada bir heyeceanla bekliyirum ne zaman diye son 64 gün🥰🥰
Kalbim_ EsoMom_ henüz belli değil 31 haftamda gittim doktor 1 ay sonra gel nst de girersin dedi bebek doğum kanalına da girmiş olur bakarız dedi bakalım kısmet ama ben sezeryan istemiyorum😊