EsoMom_ 29+1 şuan herşey hazır hepsini yıkayıp ütüledim ayrı ayrı küçük hurçlara koydum sadece tek tük şeyler kaldı bebeğin bezi kaldı bir tek bide beşiğin nevresimi kaldı battaniyede ördüm en son 25 haftalık kontrole gittim bir sonraki kontrolüm 2 eylülde 30 haftalık olucaz ilki sezaryen olduğu için ikincide doğal olarak sezaryen olucak doğum yaklaştıkça korku heyecan endişe artıyor doğum Ekim sonu kasım başı gibi görünüyor bakalım hayırlısı sağlıcakla gelsin minik bebişler hepimiz sağ salim kucağımıza alalım