nevanur_srt 44Nurgul33 ayyy bende aynı haftadayım bende pazartesi gün almaya gideceğim inşallah 🥹biraz erken değil mi mecburi bir durum mu doktorum bana 38-39 arası alırız dedi o yüzden merak ettim 🙈
Gizem1504 ikincibezelyeayak ya sağlıkla büyütün gözünüzaydın 🌼🤲bende 36+1im sancılarım çıktı bebek baya kanalda küvöze girdimi acaba
ikincibezelyeayak Gizem1504 Yok 33 de ciğer geliştirici olmustuk. Kuvöze girmedi 37 ile uyumluydu zaten gelişimi de İns sizinkide sağlıkla gelsin
hayalperest2310 susi2 35 haftalığım Eylül sonu görünüyor bebeklerde hareket azlığı normal mi dünden beri sanki azaldı gibi 🤔 herseyi hazır sadece valize yerleştirmedim birde aşırı zor artık uyku yok sürekli tuvalet git gel baya baya gelsin istiyorum artık ya
susi2 hayalperest2310 Bende geceleri 4-5 kere tuvalete kalkıyorum ve çoook terliyorum hayatımda bu kadar terlediğim bir yaz hatırlamıyorum 🥺 hareketleri karnın içinde alan azaldığı için öyle geliyor olabilir 🤔
Smyye1B susi2 36+0 haftalığım bebeğin gelişimi biraz fazla olduğu için doktorum riske atmak istemedi 37+1e 3Eylul’e gün verdi hazirliklarin son kontrollerini yapıp artık doğumu bekleyecgiz🥹
cavbella susi2 ben de yarın valizi hazır edeyim diyorum yoksa sancılar başlayınca onunla uğraşamam gibi hissediyorum hep 😄
Miniboy susi2 36 hafta olduk bugün☺️🍀🧿 hastane çantası, odası ,eşyaları hazır🧿 Artık hayırlısı ile nezaman gelmek isterse bekleyeceğiz🙏 Sağlıcakla kucaklarımıza almak nasip olsun🙏
susi2 ebruscan Aaayy benimde ilk doğumum olacak inşallah 🥹 vakit yaklaştıkça insan tuhaf hissetmeye başlıyor ☺️ bende yarın gideceğim doktora bakalım güncel neler söyleyecek
susi2 ebruscan Aaayy benimde ilk doğumum olacak inşallah 🥹 vakit yaklaştıkça insan tuhaf hissetmeye başlıyor ☺️ bende yarın gideceğim doktora bakalım güncel neler söyleyecek
diren21 susi2 bende 38den burdayım valla gelmek bilmiyor iki gün kaldı 39olmamıza halen TK yokk bakalmm😂😂
susi2 Sude346 benim 34. haftada doğum pozisyonu almıştı ama hiç endişelenmeyin bebişlerimiz sağlıkla gelsin de en önemlisi bu 🥰
Sude346 susi2 ilk önceliğimiz sağlığı tabi ki Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. İlk doğum olacağı için biraz Heycan Korku endişe var sezaryan olursa nasıl olur normal olursa nasıl olur ikisinden de korkuyorum ama normal olmasından yana gönlüm
gurbette_bir_anne susi2 36+2 yiz bizde bugün kontrole gittim 7ile 14 Eylül arasında doğum olabilir dedi yada daha erkende gelebilir kız bebekler erken geliyor dedi bakalım sancılarla ağrılarla geçiyor
susi2 gurbette_bir_anne Hayırlıısıyla kavuşursunuz inşallah 🥰 son haftalar gerçekten zormuş bende 32-33 den beri baya zorlanıyorum
susi2 tahamommy Hayırlısı ve sağlıklısı ne zamansa o zaman olsun 🥰 benimde şu an normal görünüyor bakalım
susi2 irem10_ Aaayy bende öyleyim mesela şu an karnımı öyle bir geriyor ki çok fena bazen de kasıklarıma ağrı oluyor. Gece zaten en az 4-5 kez uyanıyorum 🤷🏼♀️
Gizem1504 ikincibezelyeayak benimki 2920 gr suan 1 haftada bekleyebilir 2 günde dedi bakalım artık sağlıkla gelsinlerde
susi2 irem10_ Aaayy bende öyleyim mesela şu an karnımı öyle bir geriyor ki çok fena bazen de kasıklarıma ağrı oluyor. Gece zaten en az 4-5 kez uyanıyorum 🤷🏼♀️