esnyks ben göğüs pompası, biberon ve emzik koydum. Bazı kişiler gerek yok diyor ama ilk doğumum olacağını için aklımda kalacağına valizde kalsın dedim ve koydum. Benim valizim pek minimal olmadı açıkçası 😂 benimde şu an baş geliş ve göbeğimde aşağı düştü o yüzden çoook zorluyor ama az kaldı