susi2 37+4 olduk bizde. Sanırım cuma günü son muayenemiz var, Allah nasip ederse muayene de sezaryen gününü alacağız. 4 eylülde doğum olacak erken gelmek istemezse bebiş inşallah 🙏🏻 hazırlandık bekliyoruz bizde, sadece valizin fermuarını kapatmak kaldı 🫣 onuda son kontrole giderken kapatıp arabaya koyup gideceğiz inşallah 🙏🏻 🥰