S-nur1 benim doktorum 38 ci kuzum bebek erken gelmedikçe 38 e kadar beklicez. Eylül 16 da ben tam 38+0 olacağım Allah’tan birşey olmazsa. Ben temmuz 18 doğumluyum eşim Ağustos 19 bebiş te Eylül 19 olsun istiyoruz. Hem cumaya denk geliyor eşimin işi gereği ve kız kardeşimin işi gereği cuma olsun istiyoruz hayırlısı bakalım 🤗 Bana 34+3 de söyledi.