Bugün tam 30 haftalık olduk 🥹 çok az kaldııı çok heyecanlıyım . Sabah uyanır uyanmaz bebeğimin kıyafetlerini attım makineye artık başlıyorum hazırlıklara. Sizce erken mi ? 3 makine çamaşırı var sonra ütülenecek dolabı silip yerleştiricem. Acele mi ediyorum acaba. Ev temizliğine de başlıcam yavaştan. Her gün bişey yaparım diye düşünüyorum .. siz ne zaman başladınız hazırlıklara kızlar