zehrasltn benim yardım edecek kimsem yok 1 buçuk yaşında bi de oğlum var maşallah çok hareketli .. bu sebeple ağırlaşmadan halletmek istedim. başladım ama 3 gündür kıyafet işi bitmedi mesela 😅 çok yavaş ilerliyor.. evin günlük işleri ,yemek , çocuk derken kaplumbağa gibiyim .. oda oda ilerleyip bitirmeye çalışıcam . Daha önümde kışlık konserve yapımı var ondan erken başladım yani 😅 yardım edecek bir yakınım da olmayınca telaşlanıyorum