aysecam Asiyyeee Benimde çok bilgim yok üst katlarını falan görmedim ama ben doktor yönünden sıkıntılıyım ya da öyle zannediyorum yani kontrole gittiğimde ultrasona bakması 5 10 saniye sürüyor bilgi vermiyor yani şurası eli kolu demiyor ben bişey sormadıkça konuşmuyor elinde telefon hep instgramda 1 saat yol gidiyorum ben hastaneye girip çkmam 5 dakika sürmüyor oysaki araştırıp bulmuştum doktorumu birde profesör ama artık çok canımı sıkmaya başladı sanırım bu girtiğimde söyliycem neden böyle olduğunu ay kusura bakmayın sizinde başınızı şişirdim ama bu konu artık çok canımı sıkıyor 😔
Asiyyeee aysecam Çok zor bilgi vermeyen doktorla uğraşmak hiçbirşey bilmeden anlamadan odasindan cikmak hâlbuki özel hastane devlet olsa derim tamam zaten devlette pek bilgi vermiyorlar. Konuşun derim neden böyle olduğunu can sikici bir durum çünkü anlasamazsaniz kendi doktorumu kesinlikle tavsiye ederim farki anlarsiniz zaten ilk geldiginiz anda estafurullah nedemek burasi birbirimize yardimci olabileceğimiz güzel bir ortam😊
DlstM Hastanenin eve yakın olması büyük avantaj bnce bu kriterde önmli diye düşünüyorum.siz ne düşünüyosunz?
Asiyyeee aysecam ben mono sağlığa gidiyorum canim hasan beye çok memnumun doğumuda ege sehirde yapicam nasipse anlaşmalı olduğu 7 hastene var istedigini seçebilirsin
Elifsaadet DlstM evet bencede sonradan hüsrana uğramaktansa sormak gerek, bende sezeryan olmak istiyorum daha 12. Haftamda sormuştum doktora, sonra değiştirmek zorunda kalmayayım diye
Esisee Bende su hastahanesinde düşünüyorum odaları tatlı bir ebe gösterdi temiz ferah büyüklüğüde güzel bakalım doğumda inşallah sıkıntısız olur ☺️
Elifsaadet DlstM sırf hakan bey için gidiyorum, daha önce egepole gidiyordum ama orası heşey güzel gidince iyi bir tercih oluyor, bir sıkıntı olduğu an bütün tavırlar değişiyor
bridetobe Tuselizya teşekkürler canım su an İzmir de değilim doğuma yakın İzmir e geleceğim . Normalde devlette doğurmak istiyorum ama ikiz olduğu için her riski düşünerek iyi bir doktor ve hastanede araştırması yapıyorum