Asiyyeee Benimde çok bilgim yok üst katlarını falan görmedim ama ben doktor yönünden sıkıntılıyım ya da öyle zannediyorum yani kontrole gittiğimde ultrasona bakması 5 10 saniye sürüyor bilgi vermiyor yani şurası eli kolu demiyor ben bişey sormadıkça konuşmuyor elinde telefon hep instgramda 1 saat yol gidiyorum ben hastaneye girip çkmam 5 dakika sürmüyor oysaki araştırıp bulmuştum doktorumu birde profesör ama artık çok canımı sıkmaya başladı sanırım bu girtiğimde söyliycem neden böyle olduğunu ay kusura bakmayın sizinde başınızı şişirdim ama bu konu artık çok canımı sıkıyor 😔