Merveprms çok teşekkür ederim, benim kardeşimde orda doğum yaptı, şükran hanıma gidiyordu, çok çok memnun kaldık, doktor çok güler yüzlüydü, ebeler sürekli gelip ilgilendi herşey çok güzeldi, ben böyle bişey yaşamasam yine egepole giderdim , Ama işte birkaç kişinin umursamazlığı, bide kötü şeyler yaşayınca benim durumum böyle oldu. Başka bir akrabamızda iki çocuğunu orda doğurdu çok memnun, oda şükran hanıma gitti. Ama işte ben ister istemez başka doktor arayışına girdim