Bayanulu canım ihsan bey devamlı sezaryen yapmıyor aynı doktorda normal dogum yapanda var zateb kendisi normal dogum yanlısı bi doktor benim bebegimiz 3.965 gr 53 cm kafa capı 37 cm di ve bebegim erken dönmesine rağmen iri bebek oldugu icin kanala inmedi ki son ana kadar bekledik gün aldıgımız gün bile son olarak baktı ultrasondan o şekilde aldı sezaryene ki benim onun dışında zaten saglık sorunum vardı. ihsan bey egolu bi doktor degil, bana istersen bide devlet hastanesinde kontrol ol aklında soru işareti kalmasın bile dedi yani. Bu konuda için rahat olsun. Kaç haftalıksın bilmem ama benden tavsiye gebelik şekerine dikkat et ☺️ Kilo aldırcam die devamlı uğraşma önde gitmesin zamanlaması eşit olsun ki normal dogum yapabilesin. Ben tam 39. Haftada doğum yaptım. Bebegim 3 hafta öndeydi :/