Denan-22 bu konuyla ilgili anlamanız gereken bir kaç detay var.
Çocuk bize ait değil. O sadece bize emanet. Biz anneler bize aitmiş gibi davranınca herseyine karışıp her anını kontrol etmeye çalışıyoruz ama Allah bize yaşam boyu binlerce kez çocuğun bize ait olmadığını gösterir. Çocuğunu sen koruyamazsin çocuğunu Allah korur ve anneyi elçi yapar.
Anne yalnızca olabildiğince tedbir alır. Uyumaya mı ihtiyacı var tamam sakinleştireyim
Beslenme ihtiyacı mı var tamam besleyeyim
Çocuk düşmesin diye evet yatağın kenarına yastık koyarsin ama tüm tedbirleri almana rağmen çocuk uyuyorken ya birsey olduysa diye evham yapmak doğru değil. O çocuk sana ait değil Allah istedi ve sana verdi onu sen yaratmadın. Ve istediği zaman da alır. Doğduğuna göre bir gün ölecegi de kesin. Sebebi hastalık olur veya bir insanın ihmali olabilir ama bu sadece görüntü. Eceli gelmedi ise hiçbir insan ölmez ölemez. İnsanı eceli ölümden korur derlerya o da doğru.
Asıl anlaşılması gereken şeyler bunlar. Bunları anlamazsak evhamı çözmek imkansız gibi bir şey.
Ben her şeyi salın demiyorum olabilen her tedbiri tabiki alın Allah sizi o bebeğin başına boşuna koymadi ama gereksiz evham hem sizin hem çocuğunuzun hem de eşinizin hayatını mahveder. Gerek yok..
Destek almanızı tavsiye ederim ama psikiyatr lardan değil onlar ilaç verir yollar uyusturur sizi. Madem sen kendini rahatlatamiyorsun al sana ilaç böyle uyuş derler kısaca :)
Desteği sana Rabbine imani tam olan kişi verir. Sakin ve dengede olan bir insan :) insAllah vardır sevgiler :)