1aleynax Evet ben de ayar oluyorum çünkü onlar beni pimpirkli ilan ediyor ama bana da onların bosvermisligi tuhaf geliyor. Ama demek istediğim çok relax anneler de var. Birkaç arkadaşım var mesela çocuklarını çok rahat bir şekilde başkalarına emanet edebiliyorlar. Ya da hamileyken hiç umrsamiyorlar kimisinde cahil rahatlığı var ,kimisi de hayatı akışına bırakmis ve olacak olan olur kafasında 🤷