Denan-22 seni çok çok çok iyi anlıyorum… Ben sağlıkciyim ve aklıma bin türlü senaryo geliyor her defasında. Şu olabilir, şu da olabilir, şu salgının mevsimi, yaşı küçük o sebeple şu şu şu semptomlar ağır seyredebilir vs diye. Mesela şu an hamileyim ve riskli bir gebelik geçiriyorum ne yazık ki. Tansiyon ve buna bağlı olarak akım kaybı yaşanıyor… Gün aşırı doktora gidiyorum, akım kaybını da direnci de görüyorum ultrasonda. Gördüğümü anlıyorum, başıma gelebilme ihtimali olan şeyleri biliyorum. Ay sen Allah’a güven deyip, bir de beni bu konuda suçlu hissettiriyorlar. Tabi ki elimdenn gelen tüm tedbirleri aldıktan sonra yapacağım tek şey Rabbime guvenmek. Ama onlara kalsa amaaaaan modundalar.
Siz de düşüncelerinizde haklısınız, her hastalıkta erken teşhis hem ilaç alımını kısıtlar hem de yeri geldiğinde hayat kurtarır. Ayrıca anne içgüdüsü denen şey çok kıymetli 🤲🏻 kulak ardı edilmemeli.