Denan-22 öğrenildiği zamandan başlıyor o zaten. Annelik böyle demek ki diye en başından beri düşünüyorum. Kalp atışı var mı, devam ediyor mu, hareket etti mi edecek mi, sağlığı yerinde mi, sağlıkla ilerleyecek mi, sağlıkla vaktinde doğacak mı, doğunca da zaten binbir türlü düşünce… Evham yapmaya alışacağız ya da onunla yaşamaya diyelim