Nevagibi iki -3 gündür lekelenme yaşıyorum. Bugün sanırım yumurtlama zamanına girdim.cunki akintida kırmızılık vardı. İlk kez başıma böyle bişey geliyor. 3 gün sonra yumurtlama günüm. Bu günden itibaren cumartesine kadar değerlendiricem. Ayın 30.da yumurtlama günüm. Adetin 15.gunune denk geliyor.