Lovebaby27 evet ilk defa göğüs ağrısı yaşıyorum bende uçları ağrıyor dokundukça, adet olacak gibi bel ve kasık ağrısı da var hafif ama, sarımtrak bir akıntı geldi bugün bide ateşimi ölçtüm 37,2 vücut sıcaklıgım yüksek biraz :) bakalım inşallah hepsi olumlu belirtidir daha cok erken ama