Nevagibi merhaba rahatsız ediyorum kusura bakmayın, bahsettiğiniz takviyeden ben de aldım ancak şuan regl gecikmemin 5. Günümdeyim yani normalde de geç oluyorum regl. Test yaptım negatif, şuan bu takviyeye başlamalı mıyım sizce, yoksa regl dönemi mi kullanmaua başlamak gerek