Glsmshn evet 23 temmuzdan bu yana kullanıyordum gecen 2 ay ovülasyonda pik göremedim hiç, bir kutu maxijuno bittiği gibi yumurtlama gördüm çok faydasını gördüm ben, daha önce bekarkende adet düzeni için ara sıra inositol kullanırdım o zamanlarda cok fayda görüyorsum sevdiğim ve bana iyi gelen bir takviye oldu