cansuilmezli canım betanın sıfırlanışı görmüşsün ilk idrarla kahvaltı öncesi yapsaydın keşke
Bekle canım varsa Dahada koyulaşma olur gün geçtikçe yarın sabah tekrarla testi
Belirtilerin hem hamilelik belirtisi hem Regl belirtisi o yüzden bir şey diyemiyorum ama 12-13 günde hamile olduğunu öğrenen var 15.günde ögrenen var
Ama negatif çıkmamış silik çıkmış moralini bozmak yok inşallah kimyasal yaşamıyorsundur