cansuilmezli busrax_ pozitifi gördüyseniz içinizi ferah tutun inşallah o güzel haberi alıcazzz inanıyorum
cansuilmezli Lovebaby27 benim eltim beş sene boyunca tüp bebek , çatlatma herşeyi denedi olmadı. Kafayı boşalttı bi baktı ki hamile kalmış asla ümit tükenmez inşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız en kısa sürede
cansuilmezli busrax_ aynı zaman da yapmışız bende 11 ağustosta çatlatma iğnesi oldum üç gün değerlendirdim yarın çıkar demişti doktor varsa , eğer garanti olsun istiyorsan adetin geçsin kan ver ama işte dayanamıyoruz öğrenmek istiyoruz 🥹🥹
Lovebaby27 cansuilmezli kafaya takmamak elde değil ki nereye gitsek bebek yok mu olmuyor mu yapsanız 1 tane iyi olur insanlar gerçekten nefret ediyorum İnşallah Herşey güzel olur 🤲🏻
cansuilmezli Lovebaby27 Gözüküyor mu bilmiyorum ama üç test yaptım üçüde böyle çıktı 😭 dün attığım daha netti
cansuilmezli Lovebaby27 artımed ve yine prodictor yaptım aşırı aşırı silik çıktı sabah ki gibi kimyasal mıydı ki acaba anlamadım
Lovebaby27 cansuilmezli sabah ilk idrarda yapıyorsun canım sıvı çok etkiliyor moralini yüksek tut kötüyü düşünme ❤️❤️❤️ Her test aynı sonucu vermez bekle canım
deryalin cansuilmezli yakınlarda bir klinik varsa kan verin hemen çıkıyor sonucu, kafanız rahat eder 🩷