Ervaa2534 çok geçmiş olsun başınız sağolsun kayıplarınız ve anne babanız için. Tabiki çok zor. Benimde babam vefat etmiş hemde gurbette haberini aldım son veda bile edemedim. Ailem desen hepsi yurt dışında burda kimsesiz sayılırım. Tek bir arkadaşım bile yok sadece eşimin ailesi akrabaları var arada sırada git gel yapıyoruz. Bende aşırı duygusal ve herşeyi kafaya takan biriyim. Birisi birşey desin veya üzücü bir olay göreyim duyayım günlerce etkisinde kalırım ama hayat devam ediyor. Benimde bir oğlum var sıkıldığında onu alıp dışarı çıkıyorum parka, AVM ye, cafeye gidiyoruz. Oğlum bana yetiyor fazla insan arayışında biri değilim zaten. Az olsun öz olsun. Bu devirde kimseden anlayış beklentimiz olamaz bana göre. Benim annem diyorki orda tek olduğun için bari 2. Yide getir ki etrafını doldur kendine aile kur diyor. Çok şükür rabbim ikinciyide nasip etti inşallah sağlıkla kavuşuruz. 2 evladım olur kocam olur yeter bana. Bunlar beni anlasın etrafımda olsun başkada kimseye ihtiyacım kalmaz Allah’tan başka. Ben bir ara psikoloğu gittim 2 tane hap verdi bir ara kullanıyordum iyi geliyordu sanki düşünmekten uzaklaştırıyor su beni. Sizde bir gidin deneyin isterseniz ama gebe kalmak istiyorsanız ilaç kullanamazsınız.