Kızlar ben 8 sene önce 36 haftalık bebeğimi kaybetmiştim ondan sonra sağlıkı bi kızım oldu 6 yaşında şuan kardeş çok istedi pcos vardı kaç sene olmadı sonra tam oldu derken 8. Haftada kalbi durdu ondan iki ay sonra tekrar gebe kaldım tam bu sefer oldu herşey çok güzel gidiyor derken bebekte kan akışında sıkıntı oldu 22. Haftada kalbi durdu bir ay önce sorun şu ki çok fazla düşünüyorum yani bazen deliricek oluyorum burdaki hassas içerik postlarının hepsini gece yarısına kadar okuyorum hepsini okudum diyebilirim ve sürekli aklıma bişeyler takılıyor yani atamıyorum bi türlü özellikle sabahları uyandığımda çok boşlukta hissediyorum namaz kılıyorum dua ediyorum biraz rahatlıyorum sonra yine aynıyım bide sürekli kimle otursam hep herşeyi anlatmak istiyorum ama etrafımda ne bir arkadaşım neden halden anlayan biri var annem ve babamda vefat ettiler bi ailemde yok yani gidicek hep evdeyim değişiklik yapmak istiyorum ama tek başına ne kadar oluyorsa artık her akşam kızımı parka götürüyorum biraz kafa dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor kimse anlamıyor beni bir ayda saçlarımın önü hep beyazladı eşimde hiç anlamıyor ne zaman konuşmaya çalışsam geçecek diyip duruyor ama geçmiyor psikiyatriye gidip ilaç kullana varmı faydasını gördünüzmü sonradan bebek düşündüğünüzde nasıl bir yol izlediniz ben hemen olsun istiyorum ama bi yandan ya bi daha yaşarsam aynı acıyı bu sefer nasıl kaldırırım diyorum içimde hep korku ve endişe var gece kalkıp sürekli kızım nefes alıyormu diye kontrol ediyorum eşimide kontrol ediyorum bazen sanki nefes almıyorlarmış gibi geliyor anlık aklım çıkıcak gibi oluyor insanların dediklerini çok takıyorum kimse beni neden hiç düşünmüyor diye çok takıyorum anne baba acısı yaşadım Rabbim evlat acısıda yaşattı biliyorum hepsi imtihan ama bu yükün altından kalkamıyorum etrafıma bakıyorum herkes farklı imtihanlardan geçiyor evet ama hepsinin yanında anneleri babaları destek olan dostları var benimse en yakınımdakiler örneğin büyük ablam ve kızı yiğenim benim yaşımda bugüne kadar her derdinde yanında oldum ama o tek bir msj bile atmadı nasılsın bile demedi herkesmi menfaatçi insanlara asla güvenemiyorum birinin yanında bişey konuşuyorum sonra neden söyledim diye kendimi parçalıyorum düşünceden uyuyamıyorum şimdi ben tekrar gebelik istiyorum bu ilaçlar sorun olurmu sonradan bırakması zor olurmu gebelik olursa bi riski olurmu inan ne yazdığımı bile bilmiyorum lütfen cevapsız bırakmayın