Ervaa2534 bence ilk önce otur neden bebek istediğini düşün derim,hangi eksiği bir bebekle doldurmaya ihtiyacın var?
İkinci olarak psikiyatri ilacı istediğin zaman başlanıp bırakılmaz birkaç ayın faydası değil zararı olur sana bunda anlaşalım,ilaç beyni uyusturur ve sakinlik verir ama bu boş bir sakinlik ayrıca ilaç sonrası en az 1 sene gebelik düşünülmemelidir,benim sana tavsiyem su an depresif bir donemdesin melankoli gibi daha çok karamsarsın yani,bunu atlatmak için yaşamını değiştir misal uyku saatini 12 de uyuyorsan 11 çek kahvaltıda yediklerini değiştir mesela parka gidiyormussun başka parka git hobi edin ve çocuk fikrinden bir müddet uzak dur,çünkü gebelik yeteri kadar zor ve duygusallık içeriyor sağlıklı ruh hali sağlıklı gebelik sağlıklı bebek doğar,en önemlisi akışta kal